Blogger Widgets

středa 6. února 2013

SOIL začnou nahrávat další album


Chicagští rockeři SOIL tento měsíc vstoupí do studia se svým dlouholetým producentem Ulrichem Wildem, aby nahráli své šesté album, jehož vydání nezávazně oznámili na letošní léto.Nedávno kapela v BOTA Studio ve státě Illinois pracovala na 13 skladbách v před produkci s technikem Donem Byczynskim.

Ulrich Wild v minulosti spolupracoval na deskách True Self z roku 2006 a na poslední nahrávce Picture Perfect z roku 2009.

Chystaná novinky SOIL bude opět se zpěvákem Ryanem McCombem, který se do sestavy vrací po osmi letech. Z kapely odešel v roce 2004 po albu Re.De.Fine.

"Jsme hodně netrpěliví a nadšení z návratu do studia,"říká baskytarista Tim King. "Toto nové album má typický feel SOIL."

V Evropě vyjde album pod hlavičkou dlouhodobého partnera, AFM Records. Ředitel Pavement Entertainment, Mark Nawara, vítá novou zkušenost: "Jsem rád, že budeme součástí nového alba SOIL. Vyznáváme inovativní a jedinečný obchodní přístup, kdy necháváme kapele 100% nezávislost a zároveň jim umožňujeme přístup k mnoha zdrojům, které potřebují k úspěšnému vydání alba."

V nedávném rozhovoru pro Metal Forces se McCombs vyjádřil k novému CD: "Toto je poprvé od Re.De.Fine, kdy jsme já, Adam a Tim psali společně, což je klíčový komponent alb. Vždycky jsem byl textařem desek, a když jsem narazil, Adam vždy přišel, aby mi dodal sebevědomí a ukázal mi, kterým směrem se vydat. Máte nás zpátky, pokud jde o texty, které píšu já. Taky máte Adama; byl 98,9% hudby těchto nahrávek, a pokud někdy s něčím bojoval - a pokud vůbec kdy měl nějaké otázky - vždy jsem byl na blízku, abych pomohl s aranžování skladeb. Vážně jsme dali znovu dohromady klíčové součásti těchto alb a mám pocit, že chystaný materiál je skvělým spojením Scars a Re.De.Fine. Myslím, že tohle album je dalším krokem, dalším posunem SOIL."

Žádné komentáře:

Okomentovat