Blogger Widgets

úterý 2. října 2012

Anette Olzon uzavírá svůj oficiální blog


Dnes už bývalá zpěvačka NIGHTWISH, Anette Olzon, uzavírá svůj oficiální blog a to jen pár hodin poté, co bylo oznámeno, že opouští kapelu

Ve svém posledním poselství, které je určené fanoušků, napsala: "Drazí čtenáři blogu. Chci se tímto rozloučit s vámi a tímto blogem. Tento blog byl pro mě, zpěvačku NIGHTWISH, způsobem, jak být více v kontaktu s vámi, fanoušky NIGHTWISH. Nyní, když tato kapitola skončila, už tento blog není potřeba a tímto dnem jej uzavírám."

"Chci vám všem poděkovat za to, že jste byli mými čtenáři po tolik let, děkuji za vaší láskyplnou podporu a přeji vám všem hodně štěstí a zdraví do života! Buďte laskaví k ostatním a žijte život lehce! Mnoho lásky, Anette Olzon (od teď jen Anette Olsson, =)"

Reakce čtenářů na sebe nenechaly dlouho čekat a Anette dnes přichází s další zprávou určenou fanouškům:

Jen chci říct, děkuji vám ...
....vám všem, báječným lidem, kteří mě napsali tolik milých a láskyplných slov. Plakala jsem při jejich čtení a věřte mi, opět se vrátím, ale předtím, než se rozhodnu, jak a kde bude blog, potřebuji trochu oddechového času. Nevím, zda zachovám tento blog nebo přijdu se zbrusu novým, ale dám vám vědět, slibuji!

Ale věřte mi, miluji vás všechny a nikdy si nemyslete, že se o vás nestarám, protože to dělám! Mnoho lásky, síly a uznání vám všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat